söndag 11 december 2011

Färdig knåpat!

Sådärja, då var jackan klar. Idag har jag sytt dit dom sista detaljerna. Det här är det första plagget som jag någonsin sytt helt från grunden så jag må saj att jag är sjukt nöjd.

Så här bidde den.











Får väl som änna ta och kirra lit bättre bilder nåndag. Där man även kan se hur den sitter på.


Här får jackan sig en goer dusch, måste ju bli lit fräch nu till jul... eller kanske int... Ska kirra till krympningen lite. Man tar o blöter ner den o låter den ligga i vattenbadet en liten stund, ca 20 min i max 30 grader, salta o peppra, smaka avoch sen är den redo att ta på sig.




Så nu sitter jag med e plaskervåter jacka o fryser... ska man vara fin får man lida pin =)

1 kommentar:

  1. Hej Timmy!
    Oj, vad du är duktig... Jag var hos mormor i dag skulle lägga upp ett par jeans,tre nålar gick sönder sen ville inte mormor att jag skulle sy mer... Puss på dig! Vi ses snart!

    SvaraRadera